- Wszystkie
- Dolnośląskie
- Kujawsko-pomorskie
- Lubelskie
- Lubuskie
- Łódzkie
- Małopolskie
- Mazowieckie
- Opolskie
- Podkarpackie
- Podlaskie
- Pomorskie
- Śląskie
- Świętokrzyskie
- Warmińsko-mazurskie
- Wielkopolskie
- Zachodniopomorskie
- Wszystkie
- Przedsiębiorstwa
- Zorganizowana grupa przedsiębiorstwa
- Nieruchomości - domy i mieszkania
- Nieruchomości - działki
- Nieruchomości - budynki biurowe, produkcyjne i magazynowe
- Nieruchomości - pozostałe
- Maszyny i urządzenia
- Zapasy magazynowe
- Wierzytelności
- Wynajem i dzierżawa
- Pozostałe
- Przetarg na oszacowanie składników majatku
- Oferty mieszane i kompleksowe
- Pojazdy i samochody
Opis oferty
Syndyk masy upadłości INTEGRA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółki komandytowej w upadłości w Krakowie Numer KRS: 0000378802, NIP: 6751445556, REGON: 121466437 zaprasza do składania pisemnych ofert w konkursie na sprzedaż wchodzącego w skład masy upadłości prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Krakowie przy ul. Malborskiej, gminie Kraków, powiecie krakowskim, stanowiącej działkę ewidencyjną nr 273/13 o powierzchni 0,0357 ha, dla której
w Sądzie Rejonowy dla Krakowa – Podgórza w Krakowie, IV Wydziale Ksiąg Wieczystych prowadzona jest księga wieczysta numer KR1P/00257761/3 wraz z wyposażeniem biurowym w postaci mebli wymienionych w wykazie umieszczonym w ofercie na stronie internetowej www.krpu.pl. Nieruchomość jest zabudowana budynkiem o numerze porządkowym 153, wolnostojącym, niepodpiwniczonym, parterowym z poddaszem użytkowym o powierzchni zabudowy 94,60 m2 i powierzchni użytkowej 135,20 m2. Powierzchnia całkowita pawilonu handlowego wynosi 150,70 m2.
Sprzedaż dokonywana jest w postępowaniu upadłościowym prowadzonym pod sygn. akt KR1S/GUp/43/2024 zgodnie z zezwoleniami udzielonymi syndykowi postanowieniami Sędziego – komisarza z dnia 16 września 2024 r. oraz z dnia 8 lipca 2024 r.
Podstawą prawną sprzedaży jest art. 311 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe oraz inne właściwe przepisy prawa.
Cena wywoławcza nieruchomości wraz z jej wyposażeniem w postaci mebli wynosi łącznie 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych i zero groszy) przy zwolnieniu dostawy nieruchomości z podatku od towarów i usług.
w Sądzie Rejonowy dla Krakowa – Podgórza w Krakowie, IV Wydziale Ksiąg Wieczystych prowadzona jest księga wieczysta numer KR1P/00257761/3 wraz z wyposażeniem biurowym w postaci mebli wymienionych w wykazie umieszczonym w ofercie na stronie internetowej www.krpu.pl. Nieruchomość jest zabudowana budynkiem o numerze porządkowym 153, wolnostojącym, niepodpiwniczonym, parterowym z poddaszem użytkowym o powierzchni zabudowy 94,60 m2 i powierzchni użytkowej 135,20 m2. Powierzchnia całkowita pawilonu handlowego wynosi 150,70 m2.
Sprzedaż dokonywana jest w postępowaniu upadłościowym prowadzonym pod sygn. akt KR1S/GUp/43/2024 zgodnie z zezwoleniami udzielonymi syndykowi postanowieniami Sędziego – komisarza z dnia 16 września 2024 r. oraz z dnia 8 lipca 2024 r.
Podstawą prawną sprzedaży jest art. 311 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe oraz inne właściwe przepisy prawa.
Cena wywoławcza nieruchomości wraz z jej wyposażeniem w postaci mebli wynosi łącznie 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych i zero groszy) przy zwolnieniu dostawy nieruchomości z podatku od towarów i usług.
Sposób składania ofert
Termin składania pisemnych ofert do kancelarii syndyka oraz wpłacania przez oferentów wadium w kwocie 200.000,00 zł na rachunek bankowy masy upadłości, pod rygorem odrzucenia oferty, upływa w dniu 5 lutego 2025 r. (decyduje data wpływu przesyłki do kancelarii oraz wpływu wadium na rachunek bankowy masy) natomiast otwarcie ofert, przeprowadzenie konkursu oraz ewentualnej licytacji nastąpi w dniu 6 lutego 2025 r. o godzinie 10.00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego Łukasza Zagórskiego przy ul. św. Marka 7-9/2 w Krakowie.
Wadium wpłacone przez oferenta, którego oferta zostanie przyjęta, podlega zaliczeniu na poczet ceny nabycia, a pozostałym uczestnikom konkursu zostanie niezwłocznie zwrócone w terminie do 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu.
Syndyk zachowa wpłacone wadium, jeżeli oferent, którego oferta została przyjęta, nie dokona wpłaty całej ceny lub uchyli się od zawarcia umowy w terminie do trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia konkursu.
Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub zamknięcia konkursu bez wybrania oferty, swobodnego wyboru oferty bez przeprowadzenia licytacji jak również unieważnienia konkursu lub licytacji bez podania przyczyny.
Istnieje możliwość powiększenia terenu poprzez zakup nieruchomości sąsiedniej utworzonej z działek 273/14 i 273/16 o łącznej powierzchni 389 m2 (działki budowlane, dla których wydano warunki zabudowy dla budynku mieszkalno-usługowego). Szczegółowe informacje dotyczące parametrów nieruchomości oraz warunków sprzedaży można znaleźć pod linkiem https://www.otodom.pl/pl/oferta/dzialka-budowlana-4-ary-wola-duchacka-ID4u5rf oraz uzyskać pod numerem telefonu: +48 503 766 753 (osoba bezpośrednio zajmująca się sprzedażą).
Wadium wpłacone przez oferenta, którego oferta zostanie przyjęta, podlega zaliczeniu na poczet ceny nabycia, a pozostałym uczestnikom konkursu zostanie niezwłocznie zwrócone w terminie do 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu.
Syndyk zachowa wpłacone wadium, jeżeli oferent, którego oferta została przyjęta, nie dokona wpłaty całej ceny lub uchyli się od zawarcia umowy w terminie do trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia konkursu.
Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub zamknięcia konkursu bez wybrania oferty, swobodnego wyboru oferty bez przeprowadzenia licytacji jak również unieważnienia konkursu lub licytacji bez podania przyczyny.
Istnieje możliwość powiększenia terenu poprzez zakup nieruchomości sąsiedniej utworzonej z działek 273/14 i 273/16 o łącznej powierzchni 389 m2 (działki budowlane, dla których wydano warunki zabudowy dla budynku mieszkalno-usługowego). Szczegółowe informacje dotyczące parametrów nieruchomości oraz warunków sprzedaży można znaleźć pod linkiem https://www.otodom.pl/pl/oferta/dzialka-budowlana-4-ary-wola-duchacka-ID4u5rf oraz uzyskać pod numerem telefonu: +48 503 766 753 (osoba bezpośrednio zajmująca się sprzedażą).
Kontakt
Szczegółowe informacje o przedmiocie sprzedaży oraz o szczegółowych warunkach konkursu ofert, w tym wymogach formalnych oferty, sposobie wpłacania wadium, cenach wywoławczych poszczególnych składników masy upadłości czy innych warunkach sprzedaży dostępne są poniżej w plikach do pobrania.
Można je również uzyskać w godzinach 9.00 - 15.00 osobiście w Kancelarii w Krakowie przy ul. św. Marka 7-9/2, a także pocztą elektroniczną. Zapytania proszę kierować na adres e-mail: biuro@zagorski-doradztwo.pl.
Oględziny nieruchomości możliwe są w dni robocze po ustaleniu konkretnego terminu bezpośrednio pod numerem telefonu +48 605 433 541 ewentualnie za pośrednictwem kancelarii syndyka pod numerem telefonu (12) 623 54 20 lub pocztą elektroniczną kierowaną na adres e-mail: biuro@zagorski-doradztwo.pl
Można je również uzyskać w godzinach 9.00 - 15.00 osobiście w Kancelarii w Krakowie przy ul. św. Marka 7-9/2, a także pocztą elektroniczną. Zapytania proszę kierować na adres e-mail: biuro@zagorski-doradztwo.pl.
Oględziny nieruchomości możliwe są w dni robocze po ustaleniu konkretnego terminu bezpośrednio pod numerem telefonu +48 605 433 541 ewentualnie za pośrednictwem kancelarii syndyka pod numerem telefonu (12) 623 54 20 lub pocztą elektroniczną kierowaną na adres e-mail: biuro@zagorski-doradztwo.pl