Syndyk sprzeda wierzytelność po obniżonej o 30% cenie

Opis oferty


Obwieszczenie
Syndyk masy upadłości, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, na podstawie art. 311 ust. 1 w zw. z art. 491(11a) ust. 2 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe, w sprawie o sygn. akt GD1G/GUp-s/680/2024, ogłasza konkurs na sprzedaż majątku masy upadłości z wolnej ręki, obejmujący:

Przedmiot konkursu ofert:

Należność z tytułu prawomocnego wyroku Sądu Okręgowego w Gorzowie Wielkopolskim II Wydział Karny z dnia 19 maja 2023 r. w sprawie o sygn. akt II K 37/23, dot. solidarnego naprawienia szkody poprzez zapłatę przez skazanych na rzecz upadłej kwoty 27 535,00 złotych

Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi nie mniej niż 1 927,45 złotych.

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 10 % ceny określonej w § 2 Regulaminu, na rachunek bankowy masy upadłości o nr 20 1140 2004 0000 3202 8357 5719. Adresatem przelewu jest syndyk, a w tytule przelewu należy wskazać: „wadium w postępowaniu upadłościowym GD1G/GUp-s/680/2024”. Wadium należy wpłacić najpóźniej w dniu złożenia oferty. Za termin wpłaty uważany jest termin wpływu wadium na ww. rachunek bankowy.

Termin składania ofert: do dnia 17 stycznia 2024 r.

Organizatorem konkursu jest syndyk masy upadłości Szymon Ziółkowski, nr licencji doradcy restrukturyzacyjnego 1577, adres biura syndyka ul. Starowiejska 58/1a, 81-356 Gdynia, e-mail: j.arkuszewska@krid.pl, tel. 603256533.

Oferta musi być zgodna z regulaminem konkursu ofert.
Oferty należy składać pisemnie w zamkniętych kopertach, w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią. Oferty winny być opatrzone ww. sygnaturą akt postępowania.
Kopertę należy zaadresować na adres biura syndyka.
W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera, o zachowaniu terminu składania ofert decyduje dzień wpływu oferty na ww. adres biura syndyka. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie zostaną odrzucone.
Nabywca pokryje wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z nabyciem przedmiotu konkursu ofert, zaś zapłata całej ceny nastąpi przed podpisaniem umowy sprzedaży na rachunek masy upadłości.

Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpią w dniu roboczym następującym po dniu upływu terminu składania ofert.

Sposób składania ofert



Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 10 % ceny określonej w § 2 Regulaminu, na rachunek bankowy masy upadłości o nr 20 1140 2004 0000 3202 8357 5719. Adresatem przelewu jest syndyk, a w tytule przelewu należy wskazać: „wadium w postępowaniu upadłościowym GD1G/GUp-s/680/2024”. Wadium należy wpłacić najpóźniej w dniu złożenia oferty. Za termin wpłaty uważany jest termin wpływu wadium na ww. rachunek bankowy.

Termin składania ofert: do dnia 17 stycznia 2024 r.

Organizatorem konkursu jest syndyk masy upadłości Szymon Ziółkowski, nr licencji doradcy restrukturyzacyjnego 1577, adres biura syndyka ul. Starowiejska 58/1a, 81-356 Gdynia, e-mail: j.arkuszewska@krid.pl, tel. 603256533.

Oferta musi być zgodna z regulaminem konkursu ofert.
Oferty należy składać pisemnie w zamkniętych kopertach, w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią. Oferty winny być opatrzone ww. sygnaturą akt postępowania.
Kopertę należy zaadresować na adres biura syndyka.
W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera, o zachowaniu terminu składania ofert decyduje dzień wpływu oferty na ww. adres biura syndyka. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie zostaną odrzucone.
Nabywca pokryje wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z nabyciem przedmiotu konkursu ofert, zaś zapłata całej ceny nastąpi przed podpisaniem umowy sprzedaży na rachunek masy upadłości.

Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpią w dniu roboczym następującym po dniu upływu terminu składania ofert.

Kontakt



Organizatorem konkursu jest syndyk masy upadłości Szymon Ziółkowski, nr licencji doradcy restrukturyzacyjnego 1577, adres biura syndyka ul. Starowiejska 58/1a, 81-356 Gdynia, e-mail: j.arkuszewska@krid.pl, tel. 603256533.