Zaproszenie do składania ofert na sprzedaż zbioru ruchomości (zapasy magazynowe). Termin składania ofert do dnia 22 stycznia 2025 r.

Opis oferty


Syndyk masy upadłości INTEGRA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółki komandytowej w upadłości
w Krakowie Numer KRS: 0000378802, NIP: 6751445556, REGON: 121466437 w postępowaniu upadłościowym sygn. akt KR1S/GUp/43/2024 zaprasza do składania pisemnych ofert na sprzedaż wchodzących w skład masy upadłości ruchomości w postaci specjalistycznych urządzeń i materiałów (zapasy magazynowe), zgodnie z wykazem z dnia 19 grudnia 2024 r. umieszczonym w ofercie na stronie internetowej www.krpu.pl.

Sprzedaż dokonywana jest w postępowaniu upadłościowym prowadzonym pod sygn. akt KR1S/GUp/43/2024 zgodnie z zezwoleniem udzielonym syndykowi postanowieniem Sędziego-komisarza z dnia 27 listopada 2024 r.

Podstawą prawną sprzedaży ruchomości są art. 311 ust. 1 i inne ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe oraz inne właściwe przepisy prawa.

Cena wywoławcza całego zbioru ruchomości wynosi 86.945,16 zł (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset czterdzieści pięć złotych i szesnaście groszy) brutto.

Sposób składania ofert


Termin składania pisemnych ofert na zakup wszystkich ruchomości do kancelarii syndyka oraz wpłacania przez oferentów kaucji w kwocie 8.600,00 zł na rachunek bankowy masy upadłości, pod rygorem odrzucenia oferty, upływa w dniu 22 stycznia 2025 r. (decyduje data wpływu przesyłki do kancelarii oraz wpływu wadium na rachunek bankowy masy), natomiast otwarcie ofert, przeprowadzenie konkursu oraz ewentualnych dodatkowych negocjacji nastąpią w dniu 23 stycznia 2025 r. o godzinie 10.00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego Łukasza Zagórskiego w Krakowie przy ul. św. Marka 7-9/2.

Kaucja wpłacona przez oferenta, którego oferta zostanie przyjęta, podlega zaliczeniu na poczet ceny nabycia, a pozostałym uczestnikom konkursu zostanie zwrócona w terminie do 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu. Syndyk zachowa wpłaconą kaucję, jeżeli oferent, którego oferta została przyjęta, nie dokona wpłaty całej ceny lub uchyli się od zawarcia umowy
w terminie do 14 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu.

Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub zamknięcia konkursu bez wybrania oferty, swobodnego wyboru oferty bez przeprowadzenia negocjacji lub licytacji jak również unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

Kontakt


Szczegółowe informacje o przedmiotach sprzedaży oraz szczegółowych warunkach konkursu ofert, w tym wymogach formalnych oferty, sposobie wpłacania kaucji czy innych warunkach sprzedaży, jak również wzór oferty dostępne są poniżej w plikach do pobrania.

Można je również uzyskać w godzinach 9:00 - 15:00 osobiście w Kancelarii w Krakowie przy ul. św. Marka 7-9/2, a także pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: biuro@zagorski-doradztwo.pl.

Ruchomości znajdują się w Krakowie przy ul. Malborskiej. Oględziny możliwe są w dniach 10 stycznia 2025 r. oraz 16 stycznia 2025 r. w godzinach od 10.00 do 12.00 ewentualnie po ustaleniu innego dogodnego terminu bezpośrednio pod numerem telefonu +48 605 433 541 ewentualnie za pośrednictwem kancelarii syndyka pod numerem telefonu (12) 623 54 21 lub pocztą elektroniczną kierowaną na adres e-mail: biuro@zagorski-doradztwo.pl.


Pliki do pobrania