- Wszystkie
- Dolnośląskie
- Kujawsko-pomorskie
- Lubelskie
- Lubuskie
- Łódzkie
- Małopolskie
- Mazowieckie
- Opolskie
- Podkarpackie
- Podlaskie
- Pomorskie
- Śląskie
- Świętokrzyskie
- Warmińsko-mazurskie
- Wielkopolskie
- Zachodniopomorskie
- Wszystkie
- Przedsiębiorstwa
- Zorganizowana grupa przedsiębiorstwa
- Nieruchomości - domy i mieszkania
- Nieruchomości - działki
- Nieruchomości - budynki biurowe, produkcyjne i magazynowe
- Nieruchomości - pozostałe
- Maszyny i urządzenia
- Zapasy magazynowe
- Wierzytelności
- Wynajem i dzierżawa
- Pozostałe
- Przetarg na oszacowanie składników majatku
- Oferty mieszane i kompleksowe
- Pojazdy i samochody
Opis oferty
Syndyk Masy Upadłości działając w toku postępowania upadłościowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kaliszu Wydział V Gospodarczy w sprawie KZ1A/GUp/5/2024 wobec Barbary Jaśkiewicz jako osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, zaprasza do składania ofert na nabycie w drodze pisemnego konkursu ofertowego całości udziałów w nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem mieszkalnym wraz z zabudową hodowlaną i gospodarczą, położonej w miejscowości Sobiesęki Pierwsze 33, gmina Szczytniki, powiat kaliski, stanowiącej działkę nr 306 i nr 307 o łącznej powierzchni 1,5900 ha (KW KZ1A/00029614/4), a także całości udziałów w 12 niskocennych ruchomościach zlokalizowanych na objętej nieruchomości.
Cena wywoławcza wynosi łącznie 1.543.900,00 zł.
Warunkiem uczestnictwa w sprzedaży jest złożenie oferty zakupu wszystkich składników majątku oraz całości udziałów w składnikach majątku, a także wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej zł na rachunek bankowy – Santander Bank Polska S. A. (nr 25109011280000000143507698) z dopiskiem „wadium Sobiesęki”.
Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędzie się w dniu 20.12.2024 r., godz. 11:10 w siedzibie syndyka.
Z regulaminem sprzedaży oraz wyceną składników majątku można zapoznać się w siedzibie syndyka w dni robocze w godz. od 10.00 do 14.00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Dodatkowe informacje dotyczące trybu składania ofert można uzyskać pod numerem telefonu 725909906.
Syndyk zastrzega sobie prawo unieważnienia, zamknięcia lub odwołania sprzedaży w każdym czasie bez podania przyczyny.
Cena wywoławcza wynosi łącznie 1.543.900,00 zł.
Warunkiem uczestnictwa w sprzedaży jest złożenie oferty zakupu wszystkich składników majątku oraz całości udziałów w składnikach majątku, a także wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej zł na rachunek bankowy – Santander Bank Polska S. A. (nr 25109011280000000143507698) z dopiskiem „wadium Sobiesęki”.
Otwarcie i rozpoznanie ofert odbędzie się w dniu 20.12.2024 r., godz. 11:10 w siedzibie syndyka.
Z regulaminem sprzedaży oraz wyceną składników majątku można zapoznać się w siedzibie syndyka w dni robocze w godz. od 10.00 do 14.00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Dodatkowe informacje dotyczące trybu składania ofert można uzyskać pod numerem telefonu 725909906.
Syndyk zastrzega sobie prawo unieważnienia, zamknięcia lub odwołania sprzedaży w każdym czasie bez podania przyczyny.
Sposób składania ofert
Pisemne oferty w języku polskim na zakup majątku należy składać w terminie do dnia 20.12.2024 roku, do godziny 11:00 (decyduje data i godzina wpływu) na adres siedziby syndyka – Biuro Syndyka i Doradcy Restrukturyzacyjnego Michał Kurc, ul. Kazimierzowska 6/11, 62-800 Kalisz, przy czym ofertę należy złożyć w zamkniętej, zabezpieczonej przed niepowołanym otwarciem i oznaczonej kopercie z napisem „oferta Sobiesęki – nie otwierać”. O dotrzymaniu terminu złożenia oferty decyduje data i godzina jej doręczenia.
Oferta powinna zawierać dokładne oznaczenie oferenta (imię i nazwisko/nazwę, adres zamieszkania/siedziby, nr KRS, NIP lub PESEL, nr telefonu, adres e-mail), określenie przedmiotu sprzedaży wraz z oferowaną ceną nabycia wyrażoną liczbowo oraz słownie, a także określenie sposobu i terminu jej zapłaty.
Do składanej oferty należy dołączyć oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem prawnym, faktycznym i technicznym składników majątku i braku zastrzeżeń co do ich stanu, oświadczenie o zobowiązaniu się do pokrycia wszelkich opłat związanych z zakupem i odbiorem składników majątku, oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji bez zastrzeżeń regulaminu sprzedaży, oświadczenie o wyrażeniu zgody na doręczanie korespondencji na adres e-mail oferenta, nr rachunku bankowego oferenta, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, a także wszelkie zezwolenia i zgody jeżeli ze względu na osobę nabywcy są wymagane prawem według stanu na dzień składania oferty.
Oferta powinna zawierać dokładne oznaczenie oferenta (imię i nazwisko/nazwę, adres zamieszkania/siedziby, nr KRS, NIP lub PESEL, nr telefonu, adres e-mail), określenie przedmiotu sprzedaży wraz z oferowaną ceną nabycia wyrażoną liczbowo oraz słownie, a także określenie sposobu i terminu jej zapłaty.
Do składanej oferty należy dołączyć oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem prawnym, faktycznym i technicznym składników majątku i braku zastrzeżeń co do ich stanu, oświadczenie o zobowiązaniu się do pokrycia wszelkich opłat związanych z zakupem i odbiorem składników majątku, oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji bez zastrzeżeń regulaminu sprzedaży, oświadczenie o wyrażeniu zgody na doręczanie korespondencji na adres e-mail oferenta, nr rachunku bankowego oferenta, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, a także wszelkie zezwolenia i zgody jeżeli ze względu na osobę nabywcy są wymagane prawem według stanu na dzień składania oferty.
Kontakt
Biuro Syndyka i Doradcy Restrukturyzacyjnego Michał Kurc
ul. Kazimierzowska 6/11, 62-800 Kalisz
tel. 725909906
email: michal@kurc.net.pl
ul. Kazimierzowska 6/11, 62-800 Kalisz
tel. 725909906
email: michal@kurc.net.pl