Zaproszenie do składania ofert na sprzedaż zbioru ruchomości (meble przedszkolne). Termin składania ofert do dnia 24 września 2024 r.

Opis oferty


Syndyk masy upadłości Eweliny Iżyckiej – Hodurek osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej w postępowaniu upadłościowym sygn. akt KR1S/GUp/36/2024 zaprasza do składania pisemnych ofert.

Zakupu wszystkich wchodzących w skład masy upadłości ruchomości w postaci mebli przedszkolnych i elementów wyposażenia, zgodnie z wykazem z dnia 27 sierpnia 2024 r. umieszczonym w ofercie na stronie internetowej www.krpu.pl.

Sprzedaż dokonywana jest w postępowaniu upadłościowym prowadzonym pod sygn. akt KR1S/GUp/36/2024. Podstawą prawną sprzedaży ruchomości są art. 311 ust. 1 i inne ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe oraz inne właściwe przepisy prawa.

Cena wywoławcza całego zbioru ruchomości wynosi 24.558,50 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące pięćset pięćdziesiąt osiem złotych i pięćdziesiąt groszy).

Sposób składania ofert


Termin składania pisemnych ofert na zakup wszystkich ruchomości do kancelarii syndyka oraz wpłacania przez oferentów kaucji w kwocie 2.456,00 zł na rachunek bankowy masy upadłości, pod rygorem odrzucenia oferty, upływa w dniu 24 września 2024 r. (decyduje data wpływu przesyłki do kancelarii oraz wpływu wadium na rachunek bankowy masy), natomiast otwarcie ofert, przeprowadzenie konkursu oraz ewentualnych dodatkowych negocjacji nastąpią w dniu 25 września 2024 r. o godzinie 11.00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego Łukasza Zagórskiego w Krakowie przy ul. św. Marka 7-9/2.

Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub zamknięcia konkursu bez wybrania oferty, swobodnego wyboru oferty bez przeprowadzenia negocjacji lub licytacji jak również unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

Kontakt


Szczegółowe informacje o przedmiotach sprzedaży oraz szczegółowych warunkach konkursu ofert, w tym wymogach formalnych oferty, sposobie wpłacania kaucji czy innych warunkach sprzedaży, jak również wzór oferty dostępne są poniżej w plikach do pobrania.

Można je również uzyskać w godzinach 9:00 - 15:00 osobiście w Kancelarii w Krakowie przy ul. św. Marka 7-9/2, a także pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: biuro@zagorski-doradztwo.pl.

Ruchomości znajdują się w kontenerze magazynowym zlokalizowanym w Mogilanach przy Zakopiańskiej. Oględziny możliwe są po ustaleniu terminu bezpośrednio pod numerem telefonu +48 509 178 623 ewentualnie za pośrednictwem kancelarii syndyka pod numerem telefonu (12) 623 54 21 lub pocztą elektroniczną kierowaną na adres e-mail: biuro@zagorski-doradztwo.pl.

Pliki do pobrania