- Wszystkie
- Dolnośląskie
- Kujawsko-pomorskie
- Lubelskie
- Lubuskie
- Łódzkie
- Małopolskie
- Mazowieckie
- Opolskie
- Podkarpackie
- Podlaskie
- Pomorskie
- Śląskie
- Świętokrzyskie
- Warmińsko-mazurskie
- Wielkopolskie
- Zachodniopomorskie
- Wszystkie
- Przedsiębiorstwa
- Zorganizowana grupa przedsiębiorstwa
- Nieruchomości - domy i mieszkania
- Nieruchomości - działki
- Nieruchomości - budynki biurowe, produkcyjne i magazynowe
- Nieruchomości - pozostałe
- Maszyny i urządzenia
- Zapasy magazynowe
- Wierzytelności
- Wynajem i dzierżawa
- Pozostałe
- Przetarg na oszacowanie składników majatku
- Oferty mieszane i kompleksowe
- Pojazdy i samochody
Opis oferty
Syndyk masy upadłości Eweliny Iżyckiej – Hodurek osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej w postępowaniu upadłościowym sygn. akt KR1S/GUp/36/2024 zaprasza do składania pisemnych ofert.
Zakupu wszystkich wchodzących w skład masy upadłości ruchomości w postaci mebli przedszkolnych i elementów wyposażenia, zgodnie z wykazem z dnia 27 sierpnia 2024 r. umieszczonym w ofercie na stronie internetowej www.krpu.pl.
Sprzedaż dokonywana jest w postępowaniu upadłościowym prowadzonym pod sygn. akt KR1S/GUp/36/2024. Podstawą prawną sprzedaży ruchomości są art. 311 ust. 1 i inne ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe oraz inne właściwe przepisy prawa.
Cena wywoławcza całego zbioru ruchomości wynosi 24.558,50 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące pięćset pięćdziesiąt osiem złotych i pięćdziesiąt groszy).
Zakupu wszystkich wchodzących w skład masy upadłości ruchomości w postaci mebli przedszkolnych i elementów wyposażenia, zgodnie z wykazem z dnia 27 sierpnia 2024 r. umieszczonym w ofercie na stronie internetowej www.krpu.pl.
Sprzedaż dokonywana jest w postępowaniu upadłościowym prowadzonym pod sygn. akt KR1S/GUp/36/2024. Podstawą prawną sprzedaży ruchomości są art. 311 ust. 1 i inne ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe oraz inne właściwe przepisy prawa.
Cena wywoławcza całego zbioru ruchomości wynosi 24.558,50 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące pięćset pięćdziesiąt osiem złotych i pięćdziesiąt groszy).
Sposób składania ofert
Termin składania pisemnych ofert na zakup wszystkich ruchomości do kancelarii syndyka oraz wpłacania przez oferentów kaucji w kwocie 2.456,00 zł na rachunek bankowy masy upadłości, pod rygorem odrzucenia oferty, upływa w dniu 24 września 2024 r. (decyduje data wpływu przesyłki do kancelarii oraz wpływu wadium na rachunek bankowy masy), natomiast otwarcie ofert, przeprowadzenie konkursu oraz ewentualnych dodatkowych negocjacji nastąpią w dniu 25 września 2024 r. o godzinie 11.00 w Kancelarii Doradcy Restrukturyzacyjnego Łukasza Zagórskiego w Krakowie przy ul. św. Marka 7-9/2.
Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub zamknięcia konkursu bez wybrania oferty, swobodnego wyboru oferty bez przeprowadzenia negocjacji lub licytacji jak również unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub zamknięcia konkursu bez wybrania oferty, swobodnego wyboru oferty bez przeprowadzenia negocjacji lub licytacji jak również unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
Kontakt
Szczegółowe informacje o przedmiotach sprzedaży oraz szczegółowych warunkach konkursu ofert, w tym wymogach formalnych oferty, sposobie wpłacania kaucji czy innych warunkach sprzedaży, jak również wzór oferty dostępne są poniżej w plikach do pobrania.
Można je również uzyskać w godzinach 9:00 - 15:00 osobiście w Kancelarii w Krakowie przy ul. św. Marka 7-9/2, a także pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: biuro@zagorski-doradztwo.pl.
Ruchomości znajdują się w kontenerze magazynowym zlokalizowanym w Mogilanach przy Zakopiańskiej. Oględziny możliwe są po ustaleniu terminu bezpośrednio pod numerem telefonu +48 509 178 623 ewentualnie za pośrednictwem kancelarii syndyka pod numerem telefonu (12) 623 54 21 lub pocztą elektroniczną kierowaną na adres e-mail: biuro@zagorski-doradztwo.pl.
Można je również uzyskać w godzinach 9:00 - 15:00 osobiście w Kancelarii w Krakowie przy ul. św. Marka 7-9/2, a także pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: biuro@zagorski-doradztwo.pl.
Ruchomości znajdują się w kontenerze magazynowym zlokalizowanym w Mogilanach przy Zakopiańskiej. Oględziny możliwe są po ustaleniu terminu bezpośrednio pod numerem telefonu +48 509 178 623 ewentualnie za pośrednictwem kancelarii syndyka pod numerem telefonu (12) 623 54 21 lub pocztą elektroniczną kierowaną na adres e-mail: biuro@zagorski-doradztwo.pl.